!!! UPOZORNĚNÍ!!! V termínu od 15.2. do 22. 2. máme dovolenou. Objednávky se zbožím, které je skladem odešleme ve čtvrtek 14. 2., ostatní začneme expedovat po 24.2.

Reklamační řád

 

Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou.

Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.

Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.

Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. 

 

Postup v případě reklamace:

 

1. Reklamace musí být podána v písemné formě na e-mailovou adresu provozovatele e-shopu info@mujeobchod.cz, případně poštovní doručovací adresu provozovatele e-shopu. 

2. Pro popis reklamace můžete použít "Reklamační protokol", který jste obdrželi s daňovým dokladem při nákupu zboží.

3. V reklamaci co nejpřesněji popište reklamovanou závadu.

4. Ke zprávě přiložte snímky, na kterých je reklamovaná vada viditelná.

5. O dalším postupu reklamace Vás budeme v co nejkratší době písemně informovat, nejpozději však do 3 pracovních dnů.

6. Na základě písemné výzvy, zašlete zboží k reklamaci na adresu: Ing. David Rucki, Bystřice 801, 739 95 Bystřice nad Olší.

7. O odeslání zboží k reklamaci nás informujte.

8. Společně s reklamovaným zbožím zašlete kopii dokladu prokazující koupi zboží (faktura) a krátkou zprávu a informaci vadě výrobku. 

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

 

Reklamace bude vyřízena v nejkratším možném termínu, v souladu s českými právními předpisy, nejpozději do 30 dnů.

 

 

POSTUP PŘI REKLAMACI POŠKOZENÉ ZÁSILKY PŘEPRAVCEM PPL

- infolinka 840755755

Doručující řidič nemá povinnost, při předání zásilky na adrese doručení čekat, než si příjemce zkontroluje obsah zásilky. Pokud zásilka při doručení vykazuje nějaké známky poškození a je pravděpodobné, že by obsah mohl být poškozen, má příjemce možnost zásilku převzít s výhradou.

Pokud příjemce zjistí, že je zásilka poškozena až po převzetí, je povinen toto poškození nahlásit na PPL do 3 pracovních dní od převzetí zásilky. Nahlášení škody lze provést buď prostřednictvím reklamačního formuláře na internetových stránkách www.ppl.cz v sekci reklamace, telefonicky nebo emailem. Vždy je potřeba uvést kompletní adresu doručení, telefonický kontakt, číslo reklamované zásilky a co bylo poškozeno, případně obsah zásilky. Následně vás bude spol. PPL kontaktovat ohledně sepsání zápisu o škodě. Se zásilkou nesmí být manipulováno a to včetně výplní a dalšího obsahu balení do doby, než dojde k dokumentaci škody.

Pokud byl sepsán zápis o škodě a zásilku spol. PPL vyzvedla, bude škodní událost dále řešena a dořešena s odesílatelem této zásilky. Ten ze strany přepravce obdrží vyjádření o řešení dané škody. Příjemce se po sepsání zápisu o škodě obrátí na odesílatele a domluví se s ním na dalším postupu.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.